شرایط و مزایای عضویت در گروه کلوزفرندز اینستاگرام

  1. خانه
  2. News
  3. شرایط و مزایای عضویت در گروه کلوزفرندز اینستاگرام

ضمن درود و خیر مقدم خدمت شما عزیزان، همانطور که در اطلاعیه های پیشین ذکر شد، در نظر داریم فعالیت خود را در اینستاگرام تقویت نموده و برای هر چه پربارتر شدن محتوای آموزشی و ارتباط موثرتر و نزدیک تر با شما، بگونه ای برنامه ریزی کردیم که محتواهایی از قبیل آزمونک ها، نکته و تست ها، نکات مهم و موثر برای شرکت در آزمونهای مختلف نظام مهندسی و کارشناس رسمی را، در قالب استوری های روزانه، بطور مستمر در اختیار شما همراهان گرامی قرار بدهیم.

به پاس قدردانی از همراهی و مشارکت شما، مقرر شد که غالب این محتوای آموزشی، از طریق هایلات ویژه ی کلوزفرندز اینستاگرام، در اختیارتان گذاشته شود.

شرایط حضور در گروه کلوزفرندز :

  • تمامی عزیزانی که هر یک از پکیج های آموزشی ما را خریداری نموده باشند، جزو گروه کلوزفرندز خواهند شد. (نحوه ی اعلام و اضافه شدن به این گروه، در ادامه ی همین اطلاعیه آمده است)
  • عزیزانی که در اینستاگرام، پیج ما را دنبال می کنند و هنوز موفق به ثبت نام در دوره های آموزشی ما نشده اند از طریق شرایط زیر می توانند شانس حضور در گروه کلوزفرندز را داشته باشند :
    • بطور مداوم با لایکها و ثبت نظرات خود در پست های آموزشی و استوری های ما، موجب دلگرمی ما باشند.
    • استوری های آموزشی و خبری و پست های آموزشی ما را در پیج های خود، که دنبال کنندگان مرتبط با زمینه کاری ما دارند، استوری نمایند.
    • سایت و پیج اینستاگرام ما را در پیج ها، گروه ها و کانالهای شبکه های اجتماعی دیگر، معرفی نمایند.
    • در پیج اینستاگرام و سایت ما، حضور مستمر و تعامل مناسب داشته باشند.

و اما عزیزانی که از دانشجویان پکیج های آموزشی ما هستند، مراحل زیر را برای عضویت در گروه کلوزفرندز انجام دهند.

  1. اگر تا کنون در وبسایت گروه آموزشی 22 عنوان عضویت نیافته اند. بعنوان کاربر جدید در سایت ثبت نام نمایند.
  2. اطلاعات زیر را از طریق  دایرکت اینستاگرام، برای ما ارسال نمایند :
    • نام و نام خانوادگی
    • نام نمایشی که هنگام ثبت نام در سایت برای خود تعیین نموده اند.
    • نام پکیج یا پکیج های آموزشی که خریداری نموده اند.

در پایان به چند نکته برای ثبت نام در سایت اشاره می کنیم:

  • با توجه به اینکه قصد داریم خدمات آموزشی متنوعی را در وبسایت، به شما عزیزان ارائه کنیم و برنامه های متنوعی در پیش داریم، و نظر به اینکه میخواهیم محیط وبسایت تا حد ممکن رسمی، آموزشی و پربار باشد. خواهشمندیم در انتخاب نام نمایشی خود، دقت لازم را داشته باشید. برای شناسایی و ارائه خدمات موثرتر و سریعتر بهترین انتخاب برای نام نمایشی، از نظر ما، همان ترکیب نام و نام خانوادگی شماست.
  •  پس از انجام ثبت نام در سایت، حتما به پنل کاربری خود مراجعه نموده، و از طریق منوی اطلاعات حساب کاربری، به تکمیل فیلدهای موجود اقدام نمایید. بخصوص فیلد آدرس ایمیل خود را با آدرس ایمیل معتبری که دارید، تکمیل و تایید نمایید.
  • پس از انجام این مراحل، علاوه بر اضافه شدن به گروه کلوزفرندز، پکیجی که خریداری نموده اید، در صفحه دوره های آموزشی سایت، بشکل ثبت نام شده در خواهد آمد و اگر از این پس منابعی خاص و ویژه ی دوره ی آموزشی خریداری شده شما، در سایت منتشر شود، از قبیل جزوات و آزمونها، از طریق صفحه مخصوص همان دوره ی آموزشی، به آن دسترسی خواهید داشت.
  • با توجه به تعداد زیاد دانشجویان حاضر، این فرایند ممکن است اندکی زمانبر باشد، بنابراین پس از انجام ثبت نام و ارسال اطلاعات خواسته شده به دایرکت اینستاگرام، صبور باشید تا همکاران ما، در اسرع وقت فرایند بررسی و اضافه شدن شما به گروه کلوزفرندز را انجام دهند.

با تشکر و قدردانی از حضور و همراهی گرم شما

گروه آموزشی 22 عنوان

فهرست